Mmmm

Herrejösses vilken god grej jag blev tipsad om av min kompis som åt LCHF en gång i tiden. Egengjord skagenröra som man äter inrullad i en ost och en skinkskiva. Smakar smörgåstårta och kommer tyvärr bli som en drog för mig som saknar mackor så jag kan dö! Detta har jag i, hojta om ni hittar något jag borde byta ut/dra ned på.

Creme fraishe
Majonäs
Dill
Rödlök (vet att man ska vara sparsam med lök, men lite är väl ok eller?)
Räkor (köpte frysta och skalade, gillar inte dem på burk, de borde förbjudas ;) )
Crabstick
Peppar

Håller på och funderar om jag ska väga mig eller inte imorgon.. jag är så jäkla motiverad just nu och risken finns att motiveringen dalar om jag får dåliga siffror på vågen.. Men samtidigt är det ju bra att veta vad man har att tampas med så att säga.. Hm.. funderar på saken till imorgon. Hur tänker ni när det gäller vägning?

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skit i vågen och mät istället - annars brukar man ju känna på kläderna om man "förlorat" några kilon!

Lycka till i fortsättningen!

/MALIN

2011-03-13 @ 22:57:03
URL: http://malinslchf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0