Äggröra och Gym

Börjar dagen med mysig frukost, äggröra med tomat och avokado med två skivor bacon till. Jag ÄLSKAR helger! Det bästa jag vet är att krypa upp i soffan i myskläder med en stor kopp te efter frukosten. Men nu är det slut på lugnet för nu ska vi till gymet och svettas en stund så att jag kan njuta av lugnet resten av dagen. Jag står oftast på crosstrainern 10-15 min före styrketräning men jag funderar på att börja jogga lite på löpbandet nu ibland istället. Tanken är ju att jag ska jogga utomhus i vår så det är ju lika bra att börja träna upp konditionen lite!

Kommentarer
Postat av: viktkoll 1on1

Den äggröran skall jag testa i min diet!

2012-05-12 @ 19:39:35
URL: http://www.viktkoll.com/ga-ner-i-vikt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0