2011 - och jag är tillbaka!

Hej alla!

Vad kul att se att jag haft läsare trots att jag inte bloggat på evigheter.  Tanken var att jag skulle följa lchf strikt i hela december men pga lite händelser i omgivningen blev det inte så. Men nu är jag tillbaka, full med energi och motivation med förhoppning att inspirera någon eller några i min omgivning!

Vi började gymma i november så lite igång har jag varit men jag har inte vägt mig på hundra år så vad utgångspunkten blir vet jag inte. På torsdag blir det vägning, och torsdagar kommer vara veckovägningsdagen framöver.

Vi har precis ätit köttförsfyllda paprikor med smörstekt squash och beasås, supergott! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0