Det kanske fungerar...?

Ja som det ser ut nu så fungerar lchf.. Idag hade jag nämligen gått ner till 86,9 vilket betyder att jag har två kilo kvar till första delmålet. När jag kommer dit ska jag unna mig en present, ju förr desto bättre!

Jag hade inte tillräckligt med mellanmål idag märkte jag. Jag åt ju sallad med rostbiff och chevreost till lunch och det är nog inte supermättande. Min frukost skulle vara turkiskyogurt med hallon och linfrön men yogurten var dålig så jag fick steka ett ägg och så la jag lite brie som smälte litegrann ovanpå, rätt gott faktiskt. Imorn ska jag ta med en avokado att äta på eftermiddagen, nu var jag svinhungrig när jag kom hem och har ätit lite ost i väntan på middagen.

Jag är nyfiken på vilka ni som läser är? Har ni också bloggar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0